تو نازترین قالی کرمان
 
تنگنا
در زندگی زخم هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد این درد ها را نمی شود به کسی اظهارکرد...
 
 

 

بگذار که من شاعراین عشق خیالیت بمانم

تا سحر پلک نزنم منتظرخواب سفالیت بمانم

 

لب به دندان بگزم ، اخم کنم ، بغض کنم

تا کی با غربتِ جای خالیت بمانم ؟

 

من باکره ام... دست بکش روی تنم تا

عشق کنم ، سرخوش ِ دس مالیت بمانم !

 

تو نازترین قالی کرمان و من ای کاش

کورتر از کورترین گره قالیت بمانم

                          ( دلخون )



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:05---17 تير 1393
عزم آن دارم كه امشب نيمه مست
پاى كوبان كوزه دردى به دست
سر به بازار قلندر در نهم
پس به يك ساغر ببازم هر چه هست
پرده پندار مى بايد دريد
توبه تزوير مى بايد شكست...


Mohsen
ساعت19:44---18 ارديبهشت 1393
سلام دلخون جان... امیدوارم خوب باشی...

یه سوال ازت دارم...

منظورت از تصویر پست ثابتت چیه؟ واقعیه یا...؟
پاسخ:سلام محسن جان.تاحالا به واقعی بودنش فکر نکردم.واسه من همیشه واقعی بوده. منظور منم خب .... گاهی هرکس با عکسی ، متنی ، حرکتی ، بالاخره یه چیزی یه حس راحتی یه حس نزدیکی پیدا میکنه... ببخشید اگه باعث ناراحتی شده


tipo
ساعت14:03---10 فروردين 1393
مثل همیشه زیبا عزيز عيدشما مبارك اميدوارم سال 93سرشار از شادي وموفقيت روز افزون برات باشه اين گلها تقديمي از tipo
پاسخ:سلام . سپاس . سال جدید ، بر شما هم مبارک باشه و سراسر سلامتی و موفقیت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, :: 19:11 :: توسط : دل خون

درباره وبلاگ
حسین صادقیه . این اسمیه که ممکنه در یکی از معدود جاهای زندگی به درد سنگ تراشی بخوره که بدونه با چه حروفی سنگِ سیاه رو خط خطی کنه . ما بقیه اطلاعات مثل زمان و مکان متولد شدن و... هم مثل همین اسمه . القصه حکایت امر این است که ما کاره ای نیستیم پس خوشخبت کسایی که عقلشون پاره سنگ می بره چون ملکوت آسمان و زمین مال اوناس. هر چی و هر کی و هر جا که باشیم آخر سر باید ریق رحمتو نوش کنیم ولی افسوس حتی اینم نقل ونبات دهنا شده که در جلد آدمای با فهم و کمالات فقط ازش دم میزنیم ... کاش اندکی به اصل ذاتمون بر می گشتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنگنا و آدرس sayeh-rooshan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 134930
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1